Białe i czarne, czyli prosty blog o życiu z psami.

10/28/2016

  


     Nazywam się Ola i mieszkam pod jednym dachem z dwiema cudownymi dziewczynkami. Brzmi to prawie jak przyznanie się do nałogu i chyba tak właśnie jest :) Jako pierwsza w naszym domu pojawiła się Freja, szalone, czarne dziecię samego Lucyfera. Wywróciła nasz świat do góry nogami. Po ok. dwóch latach dołączyła do nas długo wyczekiwana, anielsko spokojna suczka collie- Kejsi. Od tego czasu żyjemy razem, nasze psie suczki i my.

     Pomysł na prowadzenie bloga chodził za mną od dawna. W końcu kto mając psa, z którym spędza codziennie mnóstwo czasu nie chce o nim opowiadać. Nie wspominając o tym jak monotematyczny staje się człowiek, kiedy w jego życiu pojawia się - olaboga - drugi pies. Powoli bliscy znajomi zaczynają mieć dosyć. Non stop psy, psie sprawy, psie problemy. Nie ma człowieka, zostaje tylko pies. Albo dwa. Albo i jeszcze więcej ;)
W końcu wszyscy maniacy wiedzą o co chodzi :)

     Blog wydawał mi się dobrym sposobem na wygadanie się, pochwalenie czy ponarzekanie na moje dziewczyny, mimo to przez długi czas nie byłam przekonana do jego założenia. W końcu pisarz ze mnie marny :) Kopniakiem w zad była dla mnie znajoma, która również założyła bloga o życiu ze swoją suczką, a która to obecnie także ma dwa psy- Lunę i Lemona. To ona stwierdziła, że taka strona to coś, co prowadzisz dla siebie. Słowa te chodziły za mną bardzo długo. I stało się :) Powstał blog. Będę chciała dzielić się na jego łamach dosłownie wszystkim: naszą codziennością, przeżyciami, pracą w tworzeniu psich akcesoriów, podróżami z psami, psimi sportami i mam nadzieję wieloma innymi sprawami :) Jeśli będziesz miał cierpliwość, o, drogi czytelniku, drogi psiarzu- zostań z nami :) Lub wpadaj okazyjnie. Zawsze będziesz tu mile widziany ;)

     Tak oto witamy Was my, Człowieki, a z nami biały lis i czarny pies :)

Zdjęcie (c) Karolina Mazur Fotografia

   

Podobne posty

2 komentarze

  1. I my Was witamy w psiej blogosferze! Chętnie do Was będę zagladała i śledziła nowości, które szykujecie dla piesełków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Jeszcze trochę zajmie mi połapanie się w systemie bloggera, na razie pozostaje podziwianie tak rozbudowanych blogów jak Wasz :) Tak czy siak zapraszam, zapraszam, będzie mi bardzo miło być podglądaną :)

      Usuń

Dziękujemy za dodanie komentarza!

Polub nas na facebooku

Obserwuj nas na instagramie